Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Πινέλα Μακιγιαζ: H συλλογή μου


  Γειά σας κορίτσια!

Είπα σε αυτό το post να σας δείξω τη συλλογή από τα πινέλα μου!
Τα περισσότερα τα έχω πάρει από site του εξωτερικού(iherb,ecotools).
Πάμε να σας τα δείξω αναλυτικά!


Ξεκινάω με τα real techniques.Στην πρώτη φωτογραφία είναι η core collection με τέσσερα πινέλα.
Τα οποία είναι από αριστερά προς τα δεξιά pointed foundation brush,contour brush.detailer brush και buffing brush!
Όταν τα πήρα κόστιζαν περίπου στα 17$


Στην δεύτερη φωτογραφία είναι το stippling brush(από αριστέρα προς τα δεξία) και το blush brush.Το καθένα έκανε περίπου 7-8$
 Τα real techniques τα έχω αγαπήσει γιατί είναι οικονομικά και καλής ποιότητας.Έχουν αρκετά μαλακή τρίχα και ωραίο σχεδιασμό.
Στο μέλλον σίγουρα θα πάρω και τα άλλα!

Συνεχίζω με ecotools,μία ακόμα αγαπημένη εταιρία!
Τα πινέλα της πάνω φωτογραφίας ήτανε σετάκι.Δεν είχαν κάποια ονομασία τα πινέλα ξεχωριστά ή όλο το σετ,ωστόσο έχουμε από αριστερά προς τα δεξιά ένα mini kabuki bush,powder-blush brush,blending brush και consealer brush.Κόστισαν περιπου 5$.
 
Άλλο ένα σετάκι(travel size) από ecotools to Six Piece Essential Eye Set!
Τα πινέλα από αριστερά προς τα δεξιά είναι petite eye shading brush,smudge brush,hightlighting brush,large eye brush και angled crease brush.
Τι να πω και για αυτά τα πινέλα!Ίσως ποιοτικά να είναι καλύτερα από τα real techniques!
Aπίστευτα μαλακή τρίχα και ειδικά το δεύτερο σετάκι έχει πάρα πολύ καλά πινέλα!Κοστισαν περίπου 6$.
Και από ecotools σκοπεύω να πάρω και άλλα πινέλα!

Τελευταίο σετάκι απο την εταιρία Cala.Τα πινέλα αυτά τα είχα κερδίσει σε έναν διαγωνισμό κάτι χρόνια τώρα,οπότε δεν ξέρω που μπορείτε να τα βρείτε!Δεν έχουν κάποια συγκεκριμένη ονομασία.
Ποιοτικά δεν λένε και πολλά,ειδικά τα μεγάλα πινέλα (πούδρας και ρουζ) η τρίχας τους είναι σκληρή και τσιμπάνε.Στα πινέλα για τα μάτια η τρίχα είναι πιο μαλακή!
Σχέτικα καλά πινέλα!

Λοιπόν κορίτσια αυτή είναι η συλλογή μου απο πινέλα!Πείτε μου και εσέις τι πινέλα χρησιμοποιείται και εάν έχετε κάποια από αυτά που σας έδειξα....!!!!

Ελπίζω να σας άρεσε το post μου
Τα λέμε σε επόμενο
Φιλια Αννα

6 σχόλια:

  1. Τα ecotools θέλω πολύ να τα δοκιμάσω, έχω ακούσει τα καλύτερα!! :)
    Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου στο blog μου, σ'ακολουθώ ήδη με το όνομα Claire D. T..

    Ελπίζω να ξαναπεράσεις από το δικό μου
    Φιλιά
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα ecotools ειναι πολυ καλα πινελα να τα δοκιμασεις
      Σ'ευχαριστω
      Φιλια Αννα :)

      Διαγραφή
  2. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα Real Tecniques αλλά βλέπω ότι και τα ecotools έχουν αφήσει πολλές κοπέλες ευχαριστημένες οπότε πιθανών λόγω χαμηλότερου κόστους να τα προτιμήσω!
    Πέρνα μία βόλτα απο το blog μου έχεις βραβειάκι:
    http://luckystar21.blogspot.gr/2013/07/my-2nd-award_31.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα ecotools ειναι καλυτερα ποιοτικα αλλα και τα real techniques ειναι πολυ καλα!!!!
      Σ΄ευχαριστω για το βραβειο
      Φιλια

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για να βρω πινέλα για μακιγιαζ μπήκε εδώ https://isisters.gr/ . Βρήκα τα πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή